kefirshop.hu / Kefirshop – BIO Fermentálás és Fermentáló üvegek

Általános Szerződési feltételek

Általános Szerződési feltételek

Jelen dokumentum tartalmazza a Sellei-Perjési Ildikó Ev (Egyéni vállokozó) , mint szolgálató által üzemeltetett https://kefirshop.hu weboldal és webáruház (a továbbiakban: honlap) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket és a honlap igénybevételének felhasználó általi használati feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.

A szerződés nyelve: magyar

A honlap tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai:

Sellei-Perjési Ildikó EV (Egyéni vállalkozó)
1126 Budapest Márvány u. 48 II.em /8/A,
Adószám: 90142097-1-43
Nyilvántartási szám: 59292205
Bankszámlaszám HUF 12011265-01978229-00100005
Számlavezető bank: Raiffeisen Bank Zrt.

A honlap használata során köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse meg.
Felhasználó a honlap oldalainak böngészésével, valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el a jelen dokumentum tartalmát.

Alapvető rendelkezések

    1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2. A jelen Szabályzat visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Kiszolgált vásárlói kör

 

Az üzemeltető felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy a webáruházban kizárólag háztartási mennyiségben történő vásárlásokra van lehetőség. Az üzemeltető nem szolgál ki kereskedelmi mennyiséget, és viszonteladói vásárlásokat nem áll módjában teljesíteni.

Az üzemeltető jelenleg: kizárólag kiskereskedelmi célú értékesítést folytat.

Amennyiben Ön viszonteladóként szeretne együttműködni velünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a részletek egyeztetése érdekében. Amint elérhetővé válik a nagykereskedelmi értékesítés, tájékoztatjuk Önt a lehetőségekről.

 

A vásárlás menete

 

Webáruházunkban vásárlás gyors és egyszerű. Regisztrálni ráér a vásárlás folyamata közben is!

1. Termék/ek kiválasztása:

Tegye a Kosárba a kiválasztott termékeket.

2. Bevásárlókocsi megtekintése:

Ha mindent Kosárba tett, amire szüksége van, kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható bevásárlókosár ikonra.

3. Regisztráció: (Nem kötelező)

Vásárolni regisztáció nélkül is lehetséges
Ekkor kell bejelentkezni, ha még nem tette meg. Ha pedig először jár nálunk, itt regisztrálhat, az „Fiók létrehozása” gombra kattintva.

4. Fizetési mód kiválasztása:

Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb fizetési módot. Fizethet bankkártyával, előre utalással vagy választhat utánvételt. Az utánvét összege a megrendelt áruk és postázási költségen felül egységesen 990,- Ft

A pénztár oldalon minden költség tételesen szerepel.

 

Fizetés bankkártyával:

A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethet MasterCard, Maestro, VISA vagy VISA Electron bankkártyával az OTP Bank titkosított weboldalán. Adatai végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyája adataihoz.

Előre utalás:

A megrendelése leadása után kapott visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatainkat is. A megrendelése ez esetben csak akkor válik véglegessé, ha az utalás beérkezett bankszámlaszámunkra.

Utánvétes fizetés:
A termék átvételekor történő fizetés.

A futárnál illetev postaponton kártyával vagy készpénzben

Csomagpontokon: Foxpost , Posta, GLS
kártyával

Utánvétes fizetés dija

Az utávétes fizetés a szállítási díjon felül fizetendő:
990,- Ft

 

5.Szállítási módok:

A kefirshop.hu webshop kizárólag Magyarország területén belül értékesít.

Szállítási határidő:

Rendelésed leadhatod a webáruházban. A munkanapokon  leadott rendelésekre 1-4 munkanapon belüli házhozszállítást vállalunk (a határidő a raktáron lévő termékekre vonatkozik). Munkanapon 11:00 óra után leadott rendelések csak a következő munkanapon, valamint a hét utolsó munkanapján leadott rendelések a következő hét első munkanapján kerülnek feldolgozásra, így a kiszállítási idő innentől számítódik.

Szállítás:

A csomagját az MPL postai futárszolgálat vagy GLS, FOXPOST, FÁMA futárszolgálat szállítja.
Amennyiben eltérő szállítási határidejű termékeket rendel, a rendelés lezárása után a szállítási határidő mindig a leghosszabb határidő lesz. Ilyen esetben emailen vagy telefonon megkeressük, kérésére a megrendelését megbontjuk. Amikor a csomagot összekészítettük, emailen vagy telefonon értesítjük a csomag várható érkezésének napjáról. A regisztrációkor megadott telefonszámon a futárszolgálat értesíteni fogja a kézbesítés időpontjáról. A futárszolgálat várhatóan hétköznapokon 08.00-17.00 óra között kézbesíti a csomagokat. Kérjük, megrendelésekor azt a szállítási címet tüntesse fel, amely címen a szállításkor a futár a csomagot személyesen át tudja adni. Szállítási költséget a rendszer minden esetben feltünteti.

A Magyar Posta az általános szerződési feltételekben a következő alapárakat kívánja alkalmazni (a plusz szolgáltatási díjak ezen felül értendők):

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db. Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db. Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db. Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

 

Webáruházunkban rendelésenként a kiszállítás díjak bruttó:

 

(AAM alanyi adómentes bruttó árak azaz 0% ÁFA-t tartalmaznak)

 

• GLS házhozszállítás: 1990 Ft
• GLS csomagpont/csomagautomata: 990 Ft

• MPL házhozszállítás,  1990 Ft
• MPL csomagautomata vagy PostaPont: 990 Ft

• FÁMA házhoz szállítás: 1790 Ft

• Foxpost csomagautomata: 990 Ft

Az utánvét kezelési költsége bruttó 990 Ft.

50.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

5/a Kiszállítás

 

Megrendelését az MPL postai futárszolgálat vagy GLS futászolgálattal vagy FÁMA futárszolgálattal szállítjuk házhoz.

Mindig ellenőrizze a szállítási címet! Ha szükséges, a címet itt tudja módosítani. Ha hiányos, hibás vagy téves adatokat adott meg, az abból eredő bárminemű kárért vagy az abból adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig a rosszul megadott adatok alapján kerül sor a kiszállításra, annak költsége is a Megrendelőt terheli.
Megrendelése után összeállítjuk a csomagot. Csomagja elkészültéről és a feladásról emailben értesítjük.

5/b, Csomagpontos átvétel

GLS csomagpont/csomagautomata

Csomagod gyorsan és egyszerűen átveheted az általad kért GLS CsomagPonton. Akadályoztatásod esetén a meghatalmazottad csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyal átveheti a csomagod.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld neked, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheted. Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznod kell az átvételnél. Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehetsz a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitvatartási idejét. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

A rendelés leadását követően válassza a szállítási módok közül a “GLS CsomagPont” szállítási módot, és a térképes kereső segítségével megadhatja az Ön számára megfelelő automatát, átvételi pontot

További informáicókért a GLS csomagpont/csomagautomata átvétellel kapcsolatosan kattints IDE.

PostaPont, Posta csomagautomata

A rendelés leadását követően válassza a szállítási módok közül a “PostaPont, Posta csomagautomata” szállítási módot, és a térképes kereső segítségével megadhatja az Ön számára megfelelő automatát, átvételi pontot

További információkért a PostaPontos átvétellel kapcsolatosan kattints IDE.

A FOXPOST csomagautomata

A rendelés leadását követően válassza a szállítási módok közül a “FOXPOST CSOMAGPONT” szállítási módot, és a térképes kereső segítségével, megadhatja az Ön számára megfelelő automatát.

Ezt követően válassza ki a rendelés típusát, miszerint Ön magánszemélyként, vagy Cégként vásárol – céges vásárláskor kötelező megadni a céges adószámot!
Miután egyetértett a Felhasználási feltételekkel, a Folytatás gombra kattintva tud tovább lépni.
A következő oldalon kell megadnia a nevét és címét, ami a számla kiállításához szükséges. Innen továbblépve láthatja az összes szállítási módunkat, de mivel Ön már döntött a FOXPOST mellett, így azt válassza ki. Ezen az oldalon választhatja ki a fizetési módot, hogy kártyás fizetéssel, vagy utánvéttel szeretné kifizetni rendelését.
A FOXPOST sms-ben küld egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel a csomag 4 napig vehető át! Amennyiben mégsem tudja felvenni a csomagot az SMS-ben küldött intervallum alatt, úgy kérjük vedd fel a FOXPOST ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. Telefonszám: 06-1-999-0-369 (munkanapokon 8 – 20 óráig)
FONTOS: Az automatáknál csak bankkártyával lehet fizetni, amennyiben az utánvétet választja!

7. Megrendelés véglegesítése:

Véglegesítse megrendelését a Rendelés áttekintése lapon! Itt összegezzük a választott termékeket, a fizetendő végösszeget, és jelezzük a megadott átvételi és fizetési módot. A „Megjegyzés írása” rovatba írhat nekünk, pl. a szállítással kapcsolatos pontosításokat adhat meg.

Figyelem! A megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.

8. Megrendelés elküldése:
Küldje el megrendelését a „Megrendelés elküldésével”. Megrendelése beérkeztéről pár percen belül visszaigazoló emailt küldünk. Megrendelése folyamatát a továbbiakban is figyelemmel kísérheti oldalunkon. Ehhez a bejelentkezés után keresse a „Saját adatok” illetve „Fiókom” oldalon a „Rendelések” menüpontot.

9. Vegye át a megrendelt termékeket.
A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a szabadnapot követő első munkanapon dolgozzuk fel.
Amit a számláról tudnia kell:
A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek. A számla tartalmazza a szállítási költséget.
A számlát elektronius úton E-mailben küldjük a vásárláskor megadott E-mail címére

Regisztráció :

A vásárláshoz nem kötelező a regisztrálás. A regisztráció egyszerű és gyors, néhány alapvető adatot kell csak megadni. Adatait természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki.

 

Fizetési módok:

 

Bankkártyával:

Bankkártyás fizetés esetén az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés értékét. A fizetés biztonságos, banki adataidat az OTP Bank rendszerének kell megadnia.
Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szüksége:
Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor. CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek. Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé.
Milyen kártyákat fogadunk el?
Az interneten csak olyan bankkártyákkal lehet vásárolni, melyeken szerepel a CVC2 kód: ezek a MasterCard, VISA vagy VISA Electron kártyák. MasterCard Electronic és Maestro típusú bankkártyákkal nem végezhető internetes tranzakció.

 

Előre utalás:

A megrendelése leadása után kapott visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatainkat is. A megrendelése ez esetben csak akkor válik véglegessé, ha az utalás beérkezett bankszámlaszámunkra.

Utánvétes fizetés:
A termék átvételekor történő fizetés.

A futárnál illetev postaponton kártyával vagy készpénzben

Csomagpontokon:
Foxpost , Posta, GLS:
kártyával

Utánvétes fizetés dija

Az utávétes fizetés a szállítási díjon felül fizetendő:
990,- Ft

 

 

REKLAMÁCIÓ ÉS ELÁLLÁS

Reklamáció hibás termék esetén
Hibás termék esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunk bármelyik elérhetőségén: a +36 30 1866068 ügyfélszolgálati telefonszámon, postai úton (Sellei-Perjési Ildikó EV, 1126 Budapest Márvány u. 48 II.em /8/A) vagy elektronikus úton a ugyfelszolgalat@kefirshop.hu email címre küldött levélben. Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
A hibás, sérült terméket minden esetben meg kell őrizni addig, amíg az ügyfélszolgálattal nem történik meg az egyeztetés a termék cseréje vagy a termék árának jóváírása ügyében. Amennyiben a terméket a hibabejelentést megelőzően kidobta, akkor nem áll módunkban a terméket kicserélni vagy az árát visszatéríteni.
Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az Eladó, azaz Sellei-Perjési Ildikó Egyéni vállalkozó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti.
Hibás a teljesítés, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a honlapon feltüntetett és általunk meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles velünk közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogai elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie részünkre.
Hibás teljesítés esetén a következőket kérheti:
– Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Sellei-Perjési Ildikó Egyéni vállalkozó.- nak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
– Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélését nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a Megrendelőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választása szerint árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Szavatossági igényét Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek bármelyikén jelezheti és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett jogosult igénye érvényesítésére.
Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, azt elektronikus úton a ugyfelszolgalat@kefirshop.hu email címre küldött levélben, avagy a +36 30 1866068 ügyfélszolgálati telefonszámon jelezze felénk a problémát és a kiszállítást követően rövid időn belül juttassa vissza részünkre a hibás árut. Amint ez megérkezik, a terméket kicseréljük vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját minden esetben magunkra vállaljuk.

Rendelés lemondása, elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.
Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni Ügyfélszolgálatunkhoz. Elállási szándékát jelezheti a +36 30 1866068 ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására: postai úton (Sellei-Perjési Ildikó EV, 1126 Budapest Márvány u. 48 II.em/8/A ) vagy emailben ugyfelszolgalat@kefirshop.hu)
Nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül elektronikus úton az ugyfelszolgalat@kefirshop.hu email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is. Az elállási/felmondási jog gyakorolható ezen nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal.
Az elállási jog a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolható. Ilyen esetben is kérjük, hogy elállási szándékát Ügyfélszolgálatunknak telefonon (+36 30 1866068) vagy emailben (ugyfelszolgalat@kefirshop.hu) egyértelmű nyilatkozattal jelezze.
Elállás esetén a terméket az alábbi címre küldheti vissza haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül Sellei-Perjési Ildikó EV, 1126 Budapest Márvány u. 48 II.em/8/A Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
Elállás esetén Sellei-Perjési Ildikó EV (Szolgáltató) legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget.
Ha a Fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot maghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Elállási jogával személyes átvétellel (átvételi pont hiányában) nincs lehetőség. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatát 14 napon belül (akár a 14.napon) elküldi nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email értesítés esetén az email küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Személyes adatvédelem:

Sellei-Perjési Ildikó EV jelen adatvédelmi nyilatkozattal kötelezi magát a látogatók személyes adatainak oly módon történő kezelésére, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen eleget téve járul hozzá a látogatók biztonságos internetezési lehetőségeinek megteremtéséhez.
Sellei-Perjési Ildikó EV. a látogatók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések és más ajánlások érvényre juttatásához szükségesek.
Rendszerünk kialakításánál figyelembe vettük a vonatkozó hatályos jogszabályokat, illetve a fontosabb nemzetközi ajánlásokat, különös tekintettel az alábbiakra:
– A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
– Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
– Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
– Az Online Privacy Alliance ajánlásai.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatokat (név, cím, elérhetőség) kezelésekor az Adatvédelmi Törvényt betartva járunk el. A Megrendelő beleegyezése nélkül nem szolgáltatunk ki adatokat harmadik félnek, kivétel a futárszolgálat, mely céggel megkötött fuvarozási szerződés értelmében az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvényben előírtak szerint kezelik.
Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, senki nem láthatja, és a bejelentkezésen kívül semmilyen más esetben nem kérjük Öntől! (Olyan jelszó használatát javasoljuk, amely több különböző karakter tartalmaz pl.: kis- és nagybetű, szám, írásjel, de azért könnyen megjegyezhető.)
A megadott email címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel hírlevelünkhöz.
Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre.

Regisztráció törlése:

Jogosult a regisztrációja törlését kérni a ugyfelszolgalat@kefirshop.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációja törléséről. Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi azok törlését. A regisztráció törlését követően, az adatai visszaállítására többé nincs mód, ezért ha a későbbiekben újra rendelni szeretne a honlapról, új regisztrációra lesz szükség.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, ODR LINK

Ügyfélszolgálati elérhetőségeink:
Sellei-Perjési Ildikó EV, Postázási cím:1126 Budapest Márvány u. 48 Telefonszám: +36 30 1866068 E-mail: ugyfelszolgalat@kefirshop.hu Ügyfélszolgáltunk hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között áll rendelkezésükre.
Vállalkozásunk békéltető testületi eljárásban is együttműködik.
A Békéltetői Testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami a ugyfelszolgalat@kefirshop.hu Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha a Szolgáltató a jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, a 14 napos elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
7.2. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.
7.3. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
7.4. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
7.5. A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését.
7.6. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
7.7. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
7.8. A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta; i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
7.9. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
7.10. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.11. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
7.12. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.
7.13. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
7.14. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.
7.15. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
7.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
7.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt nyilatkozat segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. A megrendelt terméket postai úton, személyesen, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Fogyasztó a Szolgáltató részére.
7.18. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
7.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
7.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
7.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
7.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
7.23. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
7.24. (Csak akkor alkalmazandó, ha Szolgáltató szolgáltatást is nyújt az értékesítés mellett.) Ha a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani.
7.25. Elállási jog gyakorlásának a menete:
7.25.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
7.25.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.
7.25.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.
7.25.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
7.25.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal

8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG Hibás teljesítés

Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára tér el.
Több szavatossági jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
Vállalkozásnak minősülő Felhasználó: olyan személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

Kellékszavatosság

 

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha
a) a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem végezte el a leszerelést és az újbóli üzembe helyezést, vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;
c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a Fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.
Ha a Fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
A Fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét – a szerződésszegés súlyához igazodva – részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.
Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a Fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.
A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.
A vállalkozásnak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
A Fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.
Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a Fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.
Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy
a) a Fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut; és
b) a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a Fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves (vállalkozás vagy használt termékek esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. (Lejárati idővel rendelkező termékek esetében a kellékszavatosság a lejárati idő végéig érvényesíthető).
Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba
a) két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru teljesítésétől számított két éven belül; vagy
b) két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos szolgáltatás teljes időtartama alatt
következik be vagy válik felismerhetővé.

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?

A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

8.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
8.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás (Új termékek esetén)

8.12. Milyen esetben élhet Fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó Fogyasztónak minősül.
8.13. Fogyasztót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Amennyiben a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint
kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (…) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Törekedni kell a 15 napra
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
Ha kiderül, hogy nem javítható a termék
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha negyedszer is elromlik a termék
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk 3 alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – ha a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha nem sikerül 30 napon belül kijavítani
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
8.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.
8.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
8.17. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN) 9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára nem térhet el.
9.2. A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
9.4. A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
9.6. Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.
9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a Fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
10. VEGYES RENDELKEZÉSEK 10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
10.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webshopja Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a Fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (Fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.
10.6. Szolgáltató a webshopban található termékekhez való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
10.7. Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Európai Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
10.8. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.
11. PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN) 11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Baranya Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228. Telefonszáma: (76) 501-525; (76) 501-532; (70) 702-8403 Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976 Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László Honlap cím: www.bmkik.hu E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek) Elnök: Dr. Tulipán Péter Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/ E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Heves Vármegyei Békéltető Testület Levelezési cím: 3300 Eger, Pf. 440. Ügyfélfogadás: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. földszint Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. Gondos István Honlap cím: www.hkik.hu/hu/content/bekelteto-testulet E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet Telefonszáma: (20) 373-2570 Fax száma: (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit Honlap cím: https://www.iparkamaraszolnok.hu/ugyintezes/bekelteto-testulet E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Bures Gabriella Honlap cím: www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik Honlap cím: www.nkik.hu E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)- 269-0703 Elnök: Dr. Koncz Pál Honlap cím: www.panaszrendezes.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Csapláros Imre Honlap cím: https://www.skik.hu/bekelteto-testulet-159 E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180 Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661; (30) 664-2130 Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Mónus Gréta Honlap cím: https://www.tmkik.hu/hu/bekelteto-testulet_2 E-mail cím: bekeltett@tmkik.hu; kamara@tmkik.hu
Vas Vármegyei Békéltető Testület Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23. Telefonszáma: (94) 312-356; (94) 506-645; (30) 956-6708 Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán Honlap cím: www.vasibekelteto.hu E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Telefonszáma: (88) 814-121; (88) 814-111 Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Herjavecz Klára Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor Holap cím: www.bekelteteszala.hu E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
11.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.
11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
11.10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
11.11. Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni: • az eljáró bíróságot; • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával; • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható; • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet . A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

12. SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a https://kefirshop.hu/, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://kefirshop..hu/ weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. Felhasználó az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót ugyanakkor bárminemű feltétel és korlátozás nélkül is letöltheti, azokat bármely formában tárolhatja.
12.2. A https://kefirshop.hu/ weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
12.3.. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
12.4. Tilos a https://kefirshop.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a https://kefirshop.hu/ weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
12.5. A https://kefirshop.hu/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

13. ADATVÉDELEM A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://kefirshop.hu/adatvedelmi-tajekoztato

Budapest, 2024. Augusztus 01.

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza
Név: Sellei-Perjési Ildikó EV
Székhely: 1126 Budapest Márvány u. 48
ugyfelszolgalat@kefirshop.hu
+36 30 1866068

Alulírott kijelentem hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére:
Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
Dátum: