kefirshop.hu /Kefirshop – BIO Fermentálás és Fermentáló üvegek
Szállítási és Fizetési Információk
Házhozszállítás csomagpont, csomagautómata, postapont
A KEFIRSHOP.hu webshop kizárólag Magyarország területén belül értékesít.
🚛
szállítási határidő –
Szállítási idő:
A munkanapokon leadott rendelések esetében a raktáron lévő termékek kiszállítása 1-4 munkanapon belül történik.
Munkanapokon 11:00 óra után leadott rendelések feldolgozása csak a következő munkanapon kezdődik meg.
A hét utolsó munkanapján leadott rendeléseket a következő hét első munkanapján dolgozzuk fel, így a szállítási idő innentől számítódik.
Kiszállítást végző partnereink:
GLS, MPL, FÁMA futárszolgálat (házhozszállítás)
MPL, GLS, FOXPOST (csomagpontok és csomagautomaták)
Figyelem: A GLS és MPL szolgáltatásokra vonatkozó csomagméret-korlátozásokat az alábbiakban találja.
GLS és MPL Csomagméretek
GLS házhozszállítás:
Maximális tömeg: 40 kg
Körméret: maximum 3 méter (2 x rövidebb oldal + 1 x hosszabb oldal)
Leghosszabb oldal: maximum 2 méter
MPL házhozszállítás:
Legkisebb méret: 120 x 175 mm
Maximális hosszúság: 1000 mm
Hosszúság + szélesség + magasság összesen: maximum 1800 mm
Terjedelmes csomagok: Hosszúság maximum 2400 mm; Hosszúság + szélesség + magasság összesen maximum 3000 mm
Csomagpont és Automaták
GLS Csomagpont és Csomagautomata
A rendelés során válassza a „GLS CsomagPont” szállítási módot, majd a térképes kereső segítségével jelölje ki az Ön számára legmegfelelőbb átvételi pontot.
Az áru feladását követően a GLS SMS-ben vagy e-mailben értesíti Önt a csomag érkezéséről, és 5 munkanap áll rendelkezésére az átvételhez.
További információkért a GLS CsomagPonttal kapcsolatban kattintson IDE.
PostaPont és Posta Csomagautomata
A rendelés során válassza a „PostaPont, Posta Csomagautomata” szállítási módot, majd a térképes kereső segítségével jelölje ki az Ön számára megfelelő automatát vagy átvételi pontot.
További információkért a PostaPontos átvétellel kapcsolatban kattintson IDE.
FOXPOST Csomagautomata
A rendelés során válassza a „FOXPOST Csomagpont” szállítási módot, és jelölje ki az Önnek megfelelő automatát a térképes kereső segítségével.
A FOXPOST SMS-ben értesíti Önt a csomag érkezéséről és küld egy egyedi kódot, amellyel a csomagot 4 napig átveheti.
Figyelem: Az automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges, ha utánvétet választott.
További információkért a FOXPOST-tal kapcsolatban kattintson IDE.
Maximális csomagméret és súly:
62 x 60 x 36 cm és 25 kg
Díjszabás
Szolgáltatás típusa | Díj (bruttó) |
---|---|
GLS házhozszállítás | 1990 Ft |
GLS csomagpont/csomagautomata | 990 Ft |
MPL házhozszállítás | 1990 Ft |
MPL csomagautomata/PostaPont | 990 Ft |
FÁMA házhozszállítás | 1790 Ft |
FOXPOST csomagautomata | 990 Ft |
Az utánvét kezelési költsége bruttó 990 Ft.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy 2024. december 16. és 2025. január 1. között a webáruházunkban kizárólag kártyás fizetés érhető el. Az utánvétes fizetési lehetőség ebben az időszakban szünetel !
Minden ár alanyi adómentes (AAM), ÁFA tartalom: 0%.
Ingyenes kiszállítás:
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a 50.000 Ft bruttó értéket, a kiszállítás INGYENES!
kefirshop.hu /Kefirshop – BIO Fermentálás és Fermentáló üvegek
Fizetési információk
Fizetési mód kiválasztása
Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb fizetési módot. Webáruházunkban az alábbi lehetőségek közül választhat:
Bankkártyás fizetés
Utánvétes fizetés
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy 2024. december 16. és 2025. január 1. között a webáruházunkban kizárólag kártyás fizetés érhető el. Az utánvétes fizetési lehetőség ebben az időszakban szünetel !
Figyelem: Az utánvétes fizetés esetén a megrendelt áruk és szállítási költségen felül egy egységes utánvét díj is felszámításra kerül,
melynek összege: 990 Ft.
A pénztár oldalon minden költség tételesen feltüntetésre kerül, így pontosan láthatja rendelése végösszegét.
Bankkártyás fizetés
Bankkártyás fizetés esetén az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés értékét. A fizetés biztonságos, banki adataidat az OTP Bank rendszerének kell megadnia.
Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szüksége:
Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor. CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek. Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé.
Milyen kártyákat fogadunk el?
Az interneten csak olyan bankkártyákkal lehet vásárolni, melyeken szerepel a CVC2 kód: ezek a MasterCard, VISA vagy VISA Electron kártyák. MasterCard Electronic és Maestro típusú bankkártyákkal nem végezhető internetes tranzakció.
Előre utalás
Webáruházunkban előre utalásra nincs lehetőség.
Utánvétes fizetés
Az utánvétes fizetés során a rendelés végösszegét a termék átvételekor fizeti ki, az alábbi módokon:
Futárszolgálatnál vagy postán: Készpénzben vagy bankkártyával.
Csomagpontokon (Foxpost, Posta, GLS): Kizárólag bankkártyával.
Utánvétes fizetés díja
Az utánvétes fizetés a szállítási díjon felül fizetendő, és egységesen:
990 Ft
Vásárlói Tájékoztató – Előlegszámla, Végszámla és Rendelés Feldolgozása
1. Mi az előlegszámla és mikor kapja meg?
Bankkártyás fizetés esetén:
Ha rendelését online, kártyás fizetéssel egyenlítette ki, akkor a vásárlást követően előlegszámlát állítunk ki. Az előlegszámla a rendelés során kifizetett összegről készült bizonylat, amelyet a Számlázz.hu rendszere automatikusan elküld az Ön e-mail címére.
Fontos: Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.
Az előlegszámla után a rendelés feldolgozása következik. A rendelés feldolgozásáról és a végszámláról külön értesítést küldünk.
Amit a számláról tudnia kell:
A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek. A számla tartalmazza a szállítási költséget.
A számlát elektronius úton E-mailben küldjük a vásárláskor megadott E-mail címre
2. Mi az a végszámla és mikor kapja meg?
Kártyás fizetés esetén:
A végszámla az előlegszámla alapján készül, miután rendelését feldolgoztuk és elkészült a csomagja. Ez a számla a teljes vásárlást dokumentálja.
A végszámlát akkor állítjuk ki, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.
Utánvétes fizetés esetén:
Ha rendelését utánvéttel fizeti, végszámlát kap a rendelés teljes összege alapján. A végszámlát akkor állítjuk ki, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.
Fontos: Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.
3. Rendelés feldolgozása és kiszállítás
Mikor kerül feldolgozásra a rendelés?
Ha rendelését hétköznap 11:00-ig adta le, azt várhatóan még aznap feldolgozzuk.
Ha rendelését hétköznap 11:00 után adta le, a feldolgozás és a futárnak való átadás várhatóan a következő munkanapon történik.
Hogyan értesítjük a rendelés állapotáról?
Rendelése állapotáról minden fontos lépésnél értesítést küldünk:
Rendelés feldolgozása alatt: Értesítést kap arról, hogy rendelése feldolgozás alatt van.
Rendelés teljesítése (átadása a futárnak): Értesítést kap arról, hogy csomagját átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.
A szállítás várható idejéről a futárszolgálat vagy a csomagpont-szolgáltató küld Önnek további tájékoztatást.
4. Fontos tudnivalók
A számlák kiállítása és kiküldése teljesen automatikus, a Számlázz.hu rendszerén keresztül történik.
Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.
Ha bármilyen kérdése van a számlázással vagy a rendelésével kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.