kefirshop.hu /Kefirshop – BIO Fermentálás és Fermentáló üvegek

Szállítási és Fizetési Információk


Házhozszállítás csomagpont, csomagautómata, postapont

A KEFIRSHOP.hu webshop kizárólag Magyarország területén belül értékesít.

 

🚛

szállítási határidő –

Szállítási idő:
A munkanapokon leadott rendelések esetében a raktáron lévő termékek kiszállítása 1-4 munkanapon belül történik.

Munkanapokon 11:00 óra után leadott rendelések feldolgozása csak a következő munkanapon kezdődik meg.

A hét utolsó munkanapján leadott rendeléseket a következő hét első munkanapján dolgozzuk fel, így a szállítási idő innentől számítódik.

Kiszállítást végző partnereink:

GLS, MPL, FÁMA futárszolgálat (házhozszállítás)

MPL, GLS, FOXPOST (csomagpontok és csomagautomaták)
Figyelem: A GLS és MPL szolgáltatásokra vonatkozó csomagméret-korlátozásokat az alábbiakban találja.


GLS és MPL Csomagméretek

GLS házhozszállítás:

Maximális tömeg: 40 kg

Körméret: maximum 3 méter (2 x rövidebb oldal + 1 x hosszabb oldal)

Leghosszabb oldal: maximum 2 méter

MPL házhozszállítás:

Legkisebb méret: 120 x 175 mm
Maximális hosszúság: 1000 mm
Hosszúság + szélesség + magasság összesen: maximum 1800 mm
Terjedelmes csomagok: Hosszúság maximum 2400 mm; Hosszúság + szélesség + magasság összesen maximum 3000 mm


Csomagpont és Automaták

GLS Csomagpont és Csomagautomata

A rendelés során válassza a „GLS CsomagPont” szállítási módot, majd a térképes kereső segítségével jelölje ki az Ön számára legmegfelelőbb átvételi pontot.
Az áru feladását követően a GLS SMS-ben vagy e-mailben értesíti Önt a csomag érkezéséről, és 5 munkanap áll rendelkezésére az átvételhez.

További információkért a GLS CsomagPonttal kapcsolatban kattintson IDE.


PostaPont és Posta Csomagautomata

A rendelés során válassza a „PostaPont, Posta Csomagautomata” szállítási módot, majd a térképes kereső segítségével jelölje ki az Ön számára megfelelő automatát vagy átvételi pontot.

További információkért a PostaPontos átvétellel kapcsolatban kattintson IDE.


FOXPOST Csomagautomata

A rendelés során válassza a „FOXPOST Csomagpont” szállítási módot, és jelölje ki az Önnek megfelelő automatát a térképes kereső segítségével.
A FOXPOST SMS-ben értesíti Önt a csomag érkezéséről és küld egy egyedi kódot, amellyel a csomagot 4 napig átveheti.

Figyelem: Az automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges, ha utánvétet választott.

További információkért a FOXPOST-tal kapcsolatban kattintson IDE.

Maximális csomagméret és súly:

62 x 60 x 36 cm és 25 kg


Díjszabás

Szolgáltatás típusa Díj (bruttó)
GLS házhozszállítás 1990 Ft
GLS csomagpont/csomagautomata 990 Ft
MPL házhozszállítás 1990 Ft
MPL csomagautomata/PostaPont 990 Ft
FÁMA házhozszállítás 1790 Ft
FOXPOST csomagautomata 990 Ft

Az utánvét kezelési költsége bruttó 990 Ft.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy 2024. december 16. és 2025. január 1. között a webáruházunkban kizárólag kártyás fizetés érhető el. Az utánvétes fizetési lehetőség ebben az időszakban szünetel !
Minden ár alanyi adómentes (AAM), ÁFA tartalom: 0%.

Ingyenes kiszállítás:
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a 50.000 Ft bruttó értéket, a kiszállítás INGYENES!

 

kefirshop.hu /Kefirshop – BIO Fermentálás és Fermentáló üvegek

Fizetési információk

Fizetési mód kiválasztása

Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb fizetési módot. Webáruházunkban az alábbi lehetőségek közül választhat:

Bankkártyás fizetés

Utánvétes fizetés 

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy 2024. december 16. és 2025. január 1. között a webáruházunkban kizárólag kártyás fizetés érhető el. Az utánvétes fizetési lehetőség ebben az időszakban szünetel !
Figyelem: Az utánvétes fizetés esetén a megrendelt áruk és szállítási költségen felül egy egységes utánvét díj is felszámításra kerül,
melynek összege: 990 Ft.

A pénztár oldalon minden költség tételesen feltüntetésre kerül, így pontosan láthatja rendelése végösszegét.


Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetés esetén az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés értékét. A fizetés biztonságos, banki adataidat az OTP Bank rendszerének kell megadnia.

Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szüksége:

Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor. CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek. Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé.

Milyen kártyákat fogadunk el?

Az interneten csak olyan bankkártyákkal lehet vásárolni, melyeken szerepel a CVC2 kód: ezek a MasterCard, VISA vagy VISA Electron kártyák. MasterCard Electronic és Maestro típusú bankkártyákkal nem végezhető internetes tranzakció.

 


Előre utalás


Webáruházunkban előre utalásra nincs lehetőség.



Utánvétes fizetés

Az utánvétes fizetés során a rendelés végösszegét a termék átvételekor fizeti ki, az alábbi módokon:

Futárszolgálatnál vagy postán: Készpénzben vagy bankkártyával.

Csomagpontokon (Foxpost, Posta, GLS): Kizárólag bankkártyával.

 

Utánvétes fizetés díja

Az utánvétes fizetés a szállítási díjon felül fizetendő, és egységesen:
990 Ft

 

Vásárlói Tájékoztató – Előlegszámla, Végszámla és Rendelés Feldolgozása

1. Mi az előlegszámla és mikor kapja meg?


Bankkártyás fizetés esetén:

Ha rendelését online, kártyás fizetéssel egyenlítette ki, akkor a vásárlást követően előlegszámlát állítunk ki. Az előlegszámla a rendelés során kifizetett összegről készült bizonylat, amelyet a Számlázz.hu rendszere automatikusan elküld az Ön e-mail címére.

Fontos: Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.

Az előlegszámla után a rendelés feldolgozása következik. A rendelés feldolgozásáról és a végszámláról külön értesítést küldünk.

 

Amit a számláról tudnia kell:

A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek. A számla tartalmazza a szállítási költséget.

A számlát elektronius úton E-mailben küldjük a vásárláskor megadott E-mail címre

 


2. Mi az a végszámla és mikor kapja meg?

Kártyás fizetés esetén:
A végszámla az előlegszámla alapján készül, miután rendelését feldolgoztuk és elkészült a csomagja. Ez a számla a teljes vásárlást dokumentálja.
A végszámlát akkor állítjuk ki, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.

Utánvétes fizetés esetén:
Ha rendelését utánvéttel fizeti, végszámlát kap a rendelés teljes összege alapján. A végszámlát akkor állítjuk ki, amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.

Fontos: Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.


3. Rendelés feldolgozása és kiszállítás

Mikor kerül feldolgozásra a rendelés?

Ha rendelését hétköznap 11:00-ig adta le, azt várhatóan még aznap feldolgozzuk.

Ha rendelését hétköznap 11:00 után adta le, a feldolgozás és a futárnak való átadás várhatóan a következő munkanapon történik.

Hogyan értesítjük a rendelés állapotáról?

Rendelése állapotáról minden fontos lépésnél értesítést küldünk:

Rendelés feldolgozása alatt: Értesítést kap arról, hogy rendelése feldolgozás alatt van.

Rendelés teljesítése (átadása a futárnak): Értesítést kap arról, hogy csomagját átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak vagy csomagpont-szolgáltatónak.

A szállítás várható idejéről a futárszolgálat vagy a csomagpont-szolgáltató küld Önnek további tájékoztatást.


4. Fontos tudnivalók

A számlák kiállítása és kiküldése teljesen automatikus, a Számlázz.hu rendszerén keresztül történik.

Ha nem találja a számlát, kérjük, ellenőrizze az e-mailjei „Frissítések” vagy „Spam” mappáját.

Ha bármilyen kérdése van a számlázással vagy a rendelésével kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.